mandag 23. mai 2016

Nårje

Heisann! 

14.mai vente vi våre neser mot kjøligere strøk, nemlig moderlandet Norge. Hovedsaklig for å feire nasjonaldagen 17.mai, men vi fikk også gått en del turer, bl. a til Prekestolen! Min bestevenninne Thordis, ble også med på fjelltur, noe som var utrolig koselig! Fruen tok springfart fra parkeringsplassen, og var på toppen 20 min før oss andre, som gikk i vårt eget tempo, mens samtalen fløt.







Vi ble også kjørt til andre siden av fjorden for å se Prekestolen fra en annen vinkel. Førstemann til å se den!

17.mai er en av mine favorittfeiringer. Jeg gledet meg stort til å inkludere fruen i år! Først skulle vi til Randaberg for å se barnetoget der, hvor min bror og mamma skulle gå. Vi sto sammen med min søster + mann og min tante. Etter toget dro vi hjem til mamma for å spise litt kake.

Vi hadde også store planer om å se folketoget i sentrum, men fruen fikk skikkelig frosten i seg da vi så barnetoget, så hun ble plassert under dynen på hotellet, mens jeg traff Thordis, mamma og broderen for å se toget.


Polen var til og med representert i folketoget! 


På vei tilbake til Krakow, hadde vi to netter i Gdansk, da det var billigere enn å fly direkte til Krakow. Mer om dette neste uke! Hej så lenge! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar