lørdag 11. juni 2016

Store forandringer!

Hurra! Vi har jo tenkt på å flytte nå når kontrakten vår går ut, men vi har ikke hatt ork til å lete etter ny leilighet. Jeg tror vi begge bare ventet på å få en flott leilighet servert på sølvfat. Jammen lønnet det seg å vente! Hun ene jeg jobber med skal flytte i juli/august, så hun spurte om vi kanskje ville se hennes leilighet og evt ta over den. På tirsdag dro vi for å se den, og jammen har vi ikke fått det vi ønsket servert! Leiligheten ligger sentralt, med markedsplassen, Wawel og det meste i sentrum innen gåavstand! Den er cirka like stor som den vi har nå, bare uten kjeller. Kjøkkenet er større, med spisebord, og stuen er også soverom. Det siste gjør oss ingenting, resten av leiligheten gjør opp for det! Den er lys, ganske nylig renovert og 3m under taket! Gjennomsnittsprisen på ett år er også billigere enn her vi bor nå! Eureka! Gleder meg til å vise bilder!

Ellers, på jobb blir jeg å ta over Danmark, da begge de danske slutter. Hun vi får leiligheten av, jobbet for Danmark, så når hun flytter tar jeg over både jobben og leiligheten hennes😂

Det har vært sommer her denne uken, og det betyr at vi endelig kan sitte ute på kafeer/restaurant!


Bare ikke sitt under trær...

Rudi har blitt modigere når det kommer til å dele sofaen med oss, og nå tror han at han kan sitte nøyaktig der han vil. Gjerne med ratata i ansiktet på en av oss! 

Han er jo søt, unasett! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar