søndag 5. juni 2016

Det stikk motsatte

Torsdag etter jobb

Vi kommer hjem etter jobb. Vi lager god stemning, rydder stuen og kjokkenet, tenner en haug med stearinlys, lager spagetti, og tilbringer kvelden i sofaen med hver vår bok, og Rudi litt kronglete lagt til rette i de få ledige centimetrene av sofaen.


Fredag morgen

Varmtvannstanken(eller hva det nå er vi har) funker ikke. Jammen godt jeg ikke tok den joggeturen jeg hadde planer om. Ingen dusj på morgenkvisten. Fruen er fly forbanna, for håret hennes trenger sårt en vask. Finner ikke øreproppene. Finner ikke nøklene. Problemer med trikken. Uhøflige folk på trikken. Jammen godt det er fredag!


Fruen dro til Warszawa for helgen, for å besøke noen venner. Jeg har dermed vært aleine hjemme med null planer! Kjøpte inn til pizza, mye snacks og fant frem mange filmer og serier! Heldigvis fikk vi ordnet varmtvanns-sken, og jeg kunne ta meg et deilig skumbad, etterfulgt av ansiktsmaske og nylagt pizza!


Om ikke mange timer er min andre halvdel hjemme, og jeg gleder meg stort! Der er ikke det samme å våkne til Rudis fiske-ånde..😐


Skriver på mobilen, og får ikke til å legge til bilder😭 Ikke at jeg har så mye spennende å vise frem😅


Hej så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar