søndag 28. august 2016

Kryspinów

Vi fikk endelig tatt turen til en innsjø vi har snakket om lenge, Kryspinów! Helt siden begynnelsen av sommeren har vi tenkt at, nå, nå skal vi endelig dra til innsjøen! Det ble til at vi først fikk tid og anledning på årets muligens siste sommerdag! Ops. Vi har bestemt at vi skal dra dit oftere neste sommer. 

Det er en stor, privat innsjø, hvor vi må betale ca 25NOK for å komme inn. Det er lagt til flotte sandstrender, og de har flere "restauranter" rundtforbi som selger diverse drikke og grillmat. Jeg samlet opp nok mot til å ta årets første(og siste) bad! Utrolig forfriskende! Hadde tenkt å ta en dupp i sjøen til, før vi dro, men da jeg hadde vann opp til knærne, fikk jeg plutselig øye på en gedigen skikkelse. Jeg fikk rimelig bra fart på beina, men fikk meg meg såpass at det kunne vært en hvithai/havfrue/spekkhogger som var like foran meg! Reddet meg i land med alle lemmer i behold, takk og lov. Fruen, som var like bak meg, mente dette ikke var noe mer enn en fiskebaby. Ganske sikker på at hun bare så  en brøkdel av denne skapningen. 


På vei til innsjøen, stoppet vi for å kjøpe is. GJETT HVA JEG FANT!!!

Ikke the real deal, men den var ganske god, tross alt! Namnam! 

Været har vært gaaaanske bra i det siste, og kveldsturene med Rudi er rett og slett herlige. Jeg pleier å gå rundt tiden der solen er på vei ned, og dermed nydelig utsikt.


Elsker at vi nå bor så nærme elven, og små grøntområder, som gjør lufteturene hundre ganger bedre!  Jeg koser meg!! Rudi koser seg også, vi treffer ganske mange hunder, og han har nesten fått seg en venn!

Ellers er vi ganske sikker på at Rudi er halvt katt/var katt i et tidligere liv...


Ikke fred å få når man jobber på dataen! Hehe!

Nå er det snart kvelden her! Hej så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar