søndag 18. september 2016

Gjensynsglede

I går var det meldt både overskyet og regn, så jeg bestemte meg raskt for å ta en etterlengtet tur til Las Wolski! Jeg hadde planer om det forrige søndag, men da det var tidenes trafikkork for å komme til startpunktet, og godt over 30 grader ute og ingen aircondition på bussen, ble det til at Rudi og jeg rett og slett dro hjem igjen. Sukk. Men med stor fare for regn, var det garantert lite folk som ville på tur i dag! Og om jeg hadde rett! Fruen kjørte meg, og vi suste rett til topps, uten å se mer enn én annen bil!


En som var storfornøyd med å løpe uten bånd! Vi har trent litt på tilbakekalling, og det har gått fint så langt! Vi så en mår (herreminhatt så store de er!!) som tisset på stien foran oss, og før den fikk tørket seg bak, var Rudi i fullt firsprang etter den. Men treningen har gjort underverker, for det trengtes ikke mer enn 3 "Rudi" før han kom tilbake, litt furten i steget, men tilbake til meg likevel! *mammahjertet*




Ser dere ekornet, ca midt på treet? Jeg har aldri hørt ekorn lage lyd før, men dette ekornet var jammen ikke fornøyd med at Rudi i det hele tatt kikket i hennes/hans retning, og lot oss høre det. Vi gikk derfra rimelig kjapt, ville nødig bli angrepet av noe så lite og søtt som et hissig ekorn.

Søndag har stort sett gått til å sove. Hehe. Latskapen lenge leve. Vi våknet rundt 12, jeg gikk en god tur med Rudi før vi dro ut for å spise frokost. Middag more like, ble en burger på meg, og biff på fruen. Gode og stappmette, dro vi hjem og tok like så greit en middagslur. Nå skal vi snart kjøre film, og spise mer junkfood enn vi har plass til i magen! 

Hej så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar