søndag 25. september 2016

Zakrzówek

Fruen foreslo at vi skulle dra på tur i dag, og jeg var ikke vond å be! Jeg bestemte raskt at primusen endelig skulle få lufte seg litt, etter over et år i dvale. Min flotte dagstursekk ble tatt ned fra skapet, pakket full av pledd, mat & drikke og det man trenger for en liten dagstur i skogen. Vi dro til Zakrzówek, som bare er et par trikkestopp unna. Et ganske lite område, men fint likevel! 


Middag smaker best ute! Det ble dumplings med forskjellig fyll! Namnam!

Vår fotogene hund ble også med! 


Vi dro faktisk her da jeg var på besøk i mars i fjor. Første gang jeg dro tilbake til Krakow etter vi møttes. Vi var utrolig heldige med været den gang, og vi satt ute i t-skjorte i flere timer, på akkurat samme plassen! 





Klissetikliss!

Nå sitter jeg i sofaen med ansiktsmaske, og skal snart ta en lang varm dusj. Dagdrømmer om popcorn, så spørs om jeg ikke popper en(ti) porsjoner med det og ser et par episoder av American Horror Story, og tar resten av søndagen helt med ro! De to andre som bor her, fruen og Rudi har begge sluknet. Rudi i sofaen, og fruen i senga. 

Hej så lenge!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar