søndag 21. februar 2016

Hipster place

Forrige søndag var det som vi alle vet, Valentinsdagen. Vi gjorde som alle andre klissete par, dro på en liten skogstur i solnedgangen, dro på restaurant for å spise, og hadde et glass vin og sjokolade hjemme.



Så ble det mørkt, vi ble paranoide, og småløp tilbake til bilen! Hehe...


Blir ikke mer cheesy enn dette..?

Jobb går nå som normalt, denne uken hadde jeg litt dødtid, og bestemte meg for å krusedulle litt. Restultatet ble en skisse av sove-situasjonen i hjemmet.


Det er altså meg som ligger i svak S-form. Ikke fått med på tegningen, men jeg klamrer meg også  fast til det lille tøystykket av dyna som fruen ikke har fått tak i. Fol ker jammen sterke, selv om de sover..! Derfor har jeg nå et ullpledd som dekker min halvdel, slik at jeg ikke blir kald, når dynen plutselig forsvinner i heisafart, idet fruen snur seg rundt. Vi gjorde den feilen at vi lot Rudi sove i senga natt til søndag. Nå nekter han å flytte seg derfra. På tide med rehab, og tilbake til da han var kongen av sofaen!

Lørdagen begynte med en stroll langs elven, litt for langt for stakkars Rudi, som ikke er vant eller trent opp til lange turer, spesielt på asfalt. Resten av kvelden ble brukt med beina høyt, noe godt å drikke, snacks og tv-serie, mens fruen var på besøk til noen venninner.


Nydelige Wawel! 

I første etasje i dette bygget, har de en av våre favorittrestauranter, Forum Przestrzenie(Jeg vet nøyaktig hvordan det uttales..). Utrolig god mat, og den beste lemonaden i byen! Basert på de ansatte, og de fleste som spiser her, kaller vi denne plassen bare for Hipster Place. Servicen kunne nok vært noe bedre, men maten og lemonaden(obsessed) gjør opp for det! 

Fantastisk kvalitet på bildet! En av de beste burgerne (utenom The Shack!!) jeg har smakt! Stor porsjon, perfekte fries til en nette sum av 40 kr! Vi skal dit neste fredag også...hehe..

Håper alle har det bra! Hei mamma! Hei pappa! Nå blir det spagetti bolognese og film i heimen! Talast! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar