søndag 28. februar 2016

Snørr og det som verre er..!

God søndag! Vært syk stort sett hele uken, men kjempet meg gjennom fire dager på jobb før jeg måtte ta turen til legen. Fikk sykemelding for fredagen, og godt var jammen det. Bare det å reise seg for å åpne døra idet fruen kom hjem, endte i ekstrem skallebank, og at jeg var skjelven i hele kroppen i flere minutter etter jeg fikk satt meg ned igjen. Fruen tilbudte seg å dra til butikken for meg, da jeg sa at jeg tenkte å karre meg en tur for å kjøpe cola(drikker cola igjen!! Øsj!). Sendte en liten melding da hun var dratt om at kanskje sjokolade også hadde vært en grei ting..hun kom hjem med dette:

Skal ikke klage på dette, iallefall!

Søndagen kom, og formen var mye bedre enn fredag og lørdag, så den ukentlige langturen med Rudi ble gjennomført med "stil". Snørr langt nedover ansiktet og gurglende hosting som kunne høres i hele skogen..Jaja. Ellers var det en fin tur! Har vært og gått i dette området før, bl. a på Valentines day, men i dag våget jeg meg utenfor kjente stier, og ble positivt overrasket! Nydelig område, rådyr(hurra!), godt merkede stier!








Vi dro tilbake til "Hipster Place" for å spise lunsj, og denne gangen fikk Rudi også bli med. Det er så koselig at noen restauranter er åpne for hunder også. Så Rudi fikk ligge på pleddet sitt i sofaen, mens vi gumlet i oss burger og pizza. Sunn lunsj. Dagen var enda ung etter vi begge var mette, og noen venninner skulle avgårde til et kloster, fordi derfor, så vi hang oss på. Kjøpte øl (med alkohol) som nonnene/munkene har brygget selv (!?!?), og tok oss noe varmt og drikke, og et lite kakestykke før vi dro hjem igjen. 


Nå er det snart kvelden her. Må bestille ny time hos legen. Er litt giret på å finne ut om det er noe mer lumskt i kroppen min, siden jeg har vært utrolig mye syk etter jeg flyttet til Krakow. Her snakker vi influensa tre ganger, hodepine fra en annen planet ... ! 

Hej så lenge!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar