søndag 10. juli 2016

Ojców

Endelig noenlunde frisk! Hodepinen kommer og går, men jeg har fått tilbake energi og krefter! Hoppla! Denne helgen har vært utrolig koselig! Fruen og jeg har ikke hatt noe særlig oss-tid, for å pleie forholdet, så lørdagen satte vi av til oss. Formiddagen slappet vi bare av, før vi gjorde oss klare for å dra ut på restaurant, og videre for et glass vin. Vel hjemme, ryddet vi kjapt i stuen, før vi tente masse lys, tok inn dyne og puter i sofaen og satte på Titanic. Blir ikke mer klisje enn dette? 

Søndagen skulle jeg egentlig på tur i Las Wolski med Rudi, men fruen sine planer ble avlyst, så da foreslo hun at vi kunne ta en tur til en liten nasjonalpark like utenfor Krakow. Jeg var ikke vond å be, og vi var på vei en halvtime senere! Fruen er ikke så skrekkelig glad i å gå turer, og i dag var en dag hun ikke var så giret, så hun slapp meg av på den ene siden av parken, og så møttes vi i midten, der de har restauranter og sitteplasser.

I den ene dalsiden er det ruiner etter King Casimirs slott, så Rudi og jeg tuslet opp dit også. 



Rudi er litt som en innpåsliten kjæreste av og til. Må alltid være i midten, ellers stresser han bare rundt, og slapper ikke av...!


De selger utrolig god mat der, så vi har bestemt at vi skal hit minst en gang hver sommer for å spise. Enkel, men god mat!







Nå skal jeg snart ut for å se på når fruen spiller fotball, og senere er det finale i EM. Takk og lov for at det sirkuset er over om bare et få timer! Hihi, endelig kan jeg få fruen tilbake! 

Hejhej!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar