tirsdag 5. juli 2016

Vaaarmt

Bedre sent enn aldri! Jeg har vært ute av stand til noe som helst de siste dagene, etter at hodepine fra en annen verden meldte seg på tirsdag. Uffameg! Jeg mistet også all energi og krefter, og bare det å gå en kort tur med Rudi ble en stor prøvelse. Jeg fikk tatt blodprøver, og skal videre til nevrolog neste uke. Satser på det ikke er noe alvorlig, eller noe annet enn en uvanlig sterk hodepine som ikke vil gi slipp helt enda.

Så den siste uken har det ikkje skjedd mer enn at jeg har ligget som slakt på sofaen/i sengen, og sett filmer og serier. Har tvunget meg selv på tur med Rudi, både fordi han må jo få luftet seg, og det har vært godt for meg også å komme meg ut bittelitt, til tross for at hodet er som en karusell når jeg går. Har gått i sirkel mer enn én gang i løpet av disse sykedagene, hehe...ops.

Ellers har sommeren kommet, med temperaturer godt over 30 grader. Synes det var litt drøyt å plutselig skru opp temperaturen med 20 grader over natta, kunne godt gått gradvis! Så t-skjorter har vi lagt i kjøleskapet til de dagene det blir for varmt her hjemme. Det er stas med varme og sommer, men det blir hakket "vanskeligere" når man ikke vet hvor lenge det varer. Skal man på ferietur til Syden i to uker, vet man jo, og er forberedt på at det kan bli rasende varmt. Men da vet man også at det kun er for to uker, før man drar hjem igjen. Hvis sommeren her blir som i fjor, vet jeg at vi har minst to måneder med temperaturer på rundt 30 grader, gjerne opp mot 40 slik det var et par dager i fjor. Det er litt lenge! Haha! Slikt vær blir det også en del torden av, og det er ikke bissen så skrekkelig fornøyd med. Han har skrapt opp halve ytterdøra, så vi har sagt fra til eieren at vi har et lite problem, og hva hun ønsker vi skal gjøre. Hej så lenge, depositum! Takk for den, Rudi! Neida. Sånn skjer, og da er det bare å bla opp for å fikse det! Vi bare lurer på om vi skal skifte hele døra, eller om det er mulig å fikse skadene. Vi får se!

Vi har også begynt å tenke litt på ferie, som vi ønsker å dra på i september. Vi sikler litt etter å dra til Hellas, noe jeg har hatt lyst til lenge! Hurrahurra! Mer om det, når jeg vet mer!

Mye skriverier og lite bilder i dag, men når svetten renner bare av å scrolle instagram, får jeg nærmest heteslag av å faktisk ta egne bilder!

Hej så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar